Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowych

Tytuł:
Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach marketingowych
Autorzy:
Bąk, Andrzej
Walesiak, Marek
Data publikacji:
1997
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Słowa kluczowe:
analiza danych
badania marketingowe
analiza czynnikowa
Język:
polski
ISBN, ISSN:
12301868
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1084  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marek Walesiak

Omówiono ideę i typowe zastosowania analizy czynnikowej w rozwiązywaniu problemów marketingowych. Przedstawiono jej znaczenie w określaniu pozycji danego produktu na rynku w stosunku do produktów konkurencyjnych (na przykładzie napojów bezalkoholowych) oraz jej zastosowanie do redukcji pierwotnego zbioru zmiennych w celu otrzymania kilku czynników głównych, które decydują o wyborze danego produktu przez konsumenta.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies