Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ekonometryczne modelowanie zjawisk marketingowych

Tytuł:
Ekonometryczne modelowanie zjawisk marketingowych
Autorzy:
Walesiak, Marek
Data publikacji:
2003
Wydawca:
T. Kufel, M. Piłatowska, „Dynamiczne modele ekonometryczne”, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, 51-62
Słowa kluczowe:
badania marketingowe
modelowanie ekonometryczne
współczynniki elastyczności
Język:
polski
ISBN, ISSN:
8323115923
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1099  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marek Walesiak

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies