Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Study On The Influcence Of Advertising Attractiveness On The Purchase Decisions Of Women And Men

Tytuł:
Study On The Influcence Of Advertising Attractiveness On The Purchase Decisions Of Women And Men
Autorzy:
Wąsikowska, Barbara
Łatuszyńska, Małgorzata
Wawrzyniak, Agata
Furaiji, Fatimah
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Foundation of International Studies
Słowa kluczowe:
consumer behaviour
purchase decision making
rough set theory
advertising
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/11205  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article attempts to document diff erences in purchase decisions of men and women. Earlier research has found that they, due to their diff erent upbringing and socialization along with various other social, biological and psychological factors, depict different types of consumer behaviour. The purpose of this study is to investigate the influence of advertising attractiveness on male and female purchase decisions. The aim of the paper is to present the authorial research procedure which proposes the usage of the theory of rough set to determine the rules of the consumers’ behaviour. Implications and directions for future research are provided on the basis of the results.

Barbara Wąsikowska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies