Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The challenge of delocalised channels - transfrontier television in Poland (char-acteristics, typology and content)

Tytuł:
The challenge of delocalised channels - transfrontier television in Poland (char-acteristics, typology and content)
Autorzy:
Gackowski, Tomasz
Data publikacji:
2016-03
Wydawca:
USC Annenberg Press
Słowa kluczowe:
communication
television studies
media studies
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/11283  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article focuses on the so-called delocalized channels (a product of broadcasters registered in other European Union countries that direct their broadcasts to Polish audiences). In recent years, the Polish National Broadcasting Council has recognized that delocalizing content as an increasing problem. In this study, I established the following goals: to describe the character and scale of delocalization content in the Polish market of audiovisual media services, to create a complete typology of delocalized channels in the Polish market, and finally to analyze 20% of the delocalized channels from the point of view of their quality and topics. Some suggestions for the Polish National Broadcasting Council are provided.

TOMASZ Gackowski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies