Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

TNC Activities – motives, forms of internationalization, development strategies and cultural factors

Tytuł:
TNC Activities – motives, forms of internationalization, development strategies and cultural factors
Autorzy:
Kosztowniak, Aneta
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Słowa kluczowe:
koncerny transnarodowe
ZIB
modele organizacyjne
teorie internacjonalizacji
strategie rozwoju
biznes międzynarodowy
czynniki kulturowe
orientacje
ISBN, ISSN:
23922443
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/11423  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pozytywnie zweryfikowano hipotezy badawcze zakładające, że czynniki kulturowe wpływają na działalność koncernów transnarodowych (TNC) kanałem wewnętrznym (poprzez zasób wielokulturowego kapitału ludzkiego zatrudnionego w koncernie), jak i kanałem zewnętrznym, przenikającym z otoczenia biznesowego, ze strony kooperantów, klientów i konkurencji. Synergia czynników kulturowych wpływających kanałem wewnętrznym i zewnętrznym oddziałuje na skuteczność realizowanej strategii działania TNC.

Olimpia Gogolin

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies