Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kultury organizacyjne przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym

Tytuł:
Kultury organizacyjne przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym
Autorzy:
Rozkwitalska, Małgorzata
Data publikacji:
2008
Wydawca:
wyd. Gdańskiej Wyższej Szkoły Administracji
Słowa kluczowe:
kultury narodowe
modele kulturowe
kultury organizacyjne
korporacje transnarodowe
biznes międzynarodowy
przedsiębiorstwa wielonarodowe
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788389762146
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1150  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Małgorzata Rozkwitalska

W pracy analizowane są związki między kulturą organizacyjną przedsiębiorstw biznesu międzynarodowego a kulturami narodowymi. Głównym podmiotem biznesu międzynarodowego są korporacje transnarodowe (KTN), dlatego też przedstawione zależności odnoszą się przede wszystkim do tych podmiotów. Rozważania podzielono na trzy zasadnicze części. W pierwszej zawarto charakterystykę kultur narodowych, w drugiej opisano modele kultur organizacyjnych. W trzeciej części pokazano, jakie cechy kultur narodowych współgrają z wyróżnionymi elementami kultur organizacyjnych KTN oraz czynniki determinujące efektywność kulturową przedsiębiorstw transnarodowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies