Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Język mitu w reklamie

Tytuł:
Język mitu w reklamie
Autorzy:
Duda, Aneta
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski
Słowa kluczowe:
mit
reklama
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788377020760
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/11724  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wskazano na podstawowe typy mitów reklamowych łączonych z kategoriami idealnego człowieka, świata, produktu. Badaniu poddano próbę około 1200 reklam zamieszczonych w tygodnikach "Polityka" i "Newsweek" oraz reklam telewizyjnych emitowanych w TVP i TVN,

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies