Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies

Tytuł:
Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies
Synkretyzm form i nośników wykorzystywanych przez sektor elektroenergetyczny w strategiach komunikacyjnych
Autorzy:
Ryłko-Kurpiewska, Anna
Łosiewicz, Małgorzata
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza „Humanitas”; Verbum
Słowa kluczowe:
communication of the electric power industry
strategie komunikacyjne
electric power sector
synkretyzm form i nośników
sektor elektroenergetyczny
communication strategies
social communication
komunikowanie sektora elektroenergetycznego
syncretism of forms and media
komunikacja społeczna
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788087800331
9788364788130
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/12648  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sektor firm elektroenergetycznych zmienia swe podejście do komunikacji z otoczeniem zewnętrznym. Komunikacja społeczna staje się strategicznym elementem w zarządzaniu wieloma procesami i projektami. Realizowane strategie komunikacyjne budzą zainteresowanie mediów. Aby podtrzymać ich uwagę, potrzebne są interesujące formy i nowoczesne nośniki. Autorki podejmują się analizy, która ma na celu prezentację innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Próbują odpowiedzieć na pytania dotyczące efektywności w środowisku odbiorców; jakie formy spotykają się z największym zainteresowaniem, które przekazy najdłużej zapadają w pamięci, które stają się swoistymi wizerunkowymi „etykietami”. Ocenie zostaną poddane działania największych firm z branży energii elektrycznej w Polsce.

The electric power sector has been changing its attitude towards communication with the world. Social communication becomes a strategic element in managing many processes and projects. Naturally enough, the pursued communication strategies draw the attention of mass media. In order to sustain the attention, interesting and modern ways of transmitting information are needed. The authors have undertaken an analysis aimed at presenting innovative communication solutions. They attempt at finding out which of the solutions are particularly efficient, what kinds of forms meet with the greatest interest of the audience and which messages become best embedded in human memory. Finally, they try to establish the contents which might serve as a kind of the sector’s “labels” shaping the image of its companies. The activity of major power companies of Poland in that respect has been assessed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies