Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Persuasion in Social Advertisements

Tytuł:
Persuasion in Social Advertisements
Perswazja w reklamach społecznych
Autorzy:
Wójciuk, Anna
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Towarzystwo Doktorantów UJ
Słowa kluczowe:
język reklamy
odbiorca
social advertisement
persuasion
language of advertisement
reklama społeczna
recipient
perswazja
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20829469
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/12741  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W niniejszym artykule, poświęconym zjawisku perswazji w reklamach społecznych, autorka dowodzi, że komunikaty te musi cechować oryginalność językowa, a perswazja jest podstawowym budulcem każdego społecznego przekazu. Przedmiotem analizy są hasła przykładowych komunikatów społecznych.

This article describes the persuasion of social advertisements. Due to the fact that the slogan performs a large role in the perception of social advertisements, the analysis was limited to the language of slogans in selected examples of campaigns. The main objective of this article is to show that the persuasion and linguistic originality are the basic element of social advertisements.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies