Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Negative impact of emotional labor on a corporate image: The case of Amway Poland

Tytuł:
Negative impact of emotional labor on a corporate image: The case of Amway Poland
Autorzy:
Krzyworzeka, Paweł
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Kozminski University
Słowa kluczowe:
Poland
organizational anthropology
emotions in management
emotional labor
multi-level marketing
business ethnography
Język:
angielski
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1316  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article analyzes the effect of the emotionality of Polish direct sales representatives on the corporate image of Amway Poland in mainstream media. The findings are based on the interpretative analysis of public discourse on multi-level marketing in Poland. The article concludes that business practitioners that are willing to apply some forms of emotion management in a different country should be especially sensitive to its prevailing forms of emotionality. Learning which behavior is and is not acceptable in a society could be accomplished by conducting analysis of its public discourse.

Pawel Krzyworzeka

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies