Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teacher-student Collaboration: Challenges and Opportunities

Tytuł:
Teacher-student Collaboration: Challenges and Opportunities
Autorzy:
Pavlova, Hanna
Makhachashvili, Rusudan
Smyrnova-Trybulska, Eugenia
Morze, Nataliia
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia in Katowice
Słowa kluczowe:
collaborative learning
remote collaboration
classroom instruction
teacher-student collaborative interaction
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788360071861
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/13256  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Collaborative learning is meant to benefit agents of education due to the fact that it could sharpen skills in collaboration (remote collaboration) as a process of cooperation to accomplish objectives by combining mutual efforts in the dialogue and interaction to eventually get results for all the participants of the process. The paper analyzes the essence of collaborative learning, theoretical perspectives on collaboration in educational process and CL benefits. The study examines collaborative learning classroom. The discussion focuses on challenges and opportunities in collaborative learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies