Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Negative implication of post-truth and fake news toward personal brand development

Tytuł:
Negative implication of post-truth and fake news toward personal brand development
Negatywne implikacje postprawdy i fake newsów w kontekście kształtowania marki osobistej
Autorzy:
Grzesiak, Mateusz
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Słowa kluczowe:
post-truth
fake news
personal branding
Język:
polski
ISBN, ISSN:
12317853
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/14068  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zjawisko personal branding oznacza tworzenie marki osobistej poprzez celowe i świadome zarządzanie swoim wizerunkiem. Głównym jego elementem jest personalizacja wizerunku przy założeniu, że konkretna osoba staje się marką samą w sobie. W artykule przyjęto następujące cele o charakterze opisowym i poznawczym: wskazanie obszarów wykorzystania marki osobistej w rzeczywistości gospodarczej, scharakteryzowanie terminów "postprawda", "fake news" i "marka osobista", opisanie wybranych case studies będących przykładem negatywnych implikacji postprawdy i fake newsów w kontekście kształtowania marki osobistej. Do osiągnięcia założonych celów wykorzystano metodę krytycznej analizy literatury przedmiotu oraz opis wybranych case studies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies