Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skłonność do zapłaty a cena wstępu do atrakcji turystycznej

Tytuł:
Skłonność do zapłaty a cena wstępu do atrakcji turystycznej
Pricing and Willingness to Pay: the Case of Visitor Attraction
Autorzy:
Nowacki, Marek
Data publikacji:
2013-04-17
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Słowa kluczowe:
kształtowanie cen wstępu do atrakcji turystycznych
skłonność do zapłaty
metoda wyceny warunkowej
Język:
polski
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1433  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of article was attempt to estimate the optimum entry price to chosen tourist attractions of Wielkopolska and Kujawy as well as the calculation of demand elasticity coefficients. In total 1737 questionnaires were collected in five attractions. The method of contingent valuation was applied. The conclusions for managers of studied attractions were formulated as a result of analysis estimated optimum entry prices to attractions as well as curves of price elasticity.

Marek Nowacki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies