Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Constructing E-learning Tools From Heuristic Methods: Multiple Whys, Circle of Analogies and Stepwise Convergence

Tytuł:
Constructing E-learning Tools From Heuristic Methods: Multiple Whys, Circle of Analogies and Stepwise Convergence
Autorzy:
Jasieński, Michał
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia in Katowice
Słowa kluczowe:
innovation
creativity
e-learning
heuristics
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788360071663
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/14438  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
I discuss various methods which may benefit from online implementation, supporting e-learning in the area of creativity and effective thinking at all educational levels, from kindergarten to graduate programs. All procedures comprise a virtual laboratory, capable of generating actual creative solutions to real problems. Tools for creative thinking may be implemented as online procedures allowing the user to conduct heuristic group sessions. I provide examples of individual-user heuristic methods (multiple Why? questions, circle of analogies) and a group-based method (discussion 66 which involves stepwise convergence of ideas generated by semi-independent subgroups).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies