Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Distance or Proximal Learning: Medium Matter

Tytuł:
Distance or Proximal Learning: Medium Matter
Autorzy:
Ó Dúill, Mícheál
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia in Katowice
Słowa kluczowe:
learning media
Turing machine
technicity
primary education
teaching method
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788360071663
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/14439  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In distance education, communication technology supports an extant curriculum based on the text-book: a prior technology. Whilst we presume that language is at the heart of education, we rely on technology. But the word ‘technology’ is much misused and we lack any scientific understanding of our capacity for technology. As a consequence we are unable to challenge tradition. An answer to the question concerning technology that is consistent with the second law and evolutionary principles is outlined. The Turing machine, the conceptual basis of the new medium, defines its relationship to thought. The benefits of displacing the unsociable frigid flatland of the school-book by assistive Turing media are introduced.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies