Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

It as a Manner of Developing Scientific Thinking

Tytuł:
It as a Manner of Developing Scientific Thinking
Autorzy:
Gulińska, Hanna
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia in Katowice
Słowa kluczowe:
multimedia
flipped classroom
chemistry
platform
flip teaching
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788360071663
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/14446  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper, the course of research into different manners of preparing for chemistry classes and their effects of on the students' interest in this subject is described. The students' activity and self-study was considered the key aspect of the innovation referred to as “flip teaching”. The study was conducted in the first years of secondary schools. Students participating in the study conducted small-scale experiments as recommended by their teachers, and then uploaded the results and their reflections on a dedicated platform in the form of descriptions, diagrams, videos of experiments and solutions to problem tasks suggested by the teacher.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies