Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama. Od osobowości marki do osobowości konsumenta

Tytuł:
Reklama. Od osobowości marki do osobowości konsumenta
Autorzy:
Kozłowska, Anna
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Wyższa Szkoła Promocji
Słowa kluczowe:
osobowość
marka
reklama
konsument
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1477  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Anna Kozłowska

Opracowanie ma charakter analityczny, obejmuje podstawową wiedzę z zakresu reklamy i zachowań konsumpcyjnych, która posłuży do skonstruowania kilku podstawowych wniosków dotyczących współczesnych form budowania przekazu reklamowego, opartych na związku, jaki zachodzi pomiędzy osobowością marki a osobowością konsumenta.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies