Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej kosmetyków

Tytuł:
Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej kosmetyków
Autorzy:
Kozłowska, Anna
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa
Słowa kluczowe:
reklama
kobieta
wizerunek kobiety
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1478  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Anna Kozłowska

Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod kątem wykorzystania wizerunku kobiety dojrzałej, takie podejście do tematu jest wynikiem zwyczajowego określania kobiety w średnim okresie swego życia jako kobiety dojrzałej. Warto zaznaczyć, że przedmiotem analizy treści były przekazy reklamowe zamieszczone na całej stronie, na dwóch lub większej liczbie stron oraz tzw. rozkładówki. Dzięki analizie komunikatów reklamowych można określić, czy sposób prezentowania kobiety dojrzałej oraz odwoływanie się do wieku w reklamie sprzyja tworzeniu ich pozytywnego czy negatywnego wizerunku w mediach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies