Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Świadomość konsumencka: działania na rzecz godnego traktowania kobiet w reklamie w Polsce

Tytuł:
Świadomość konsumencka: działania na rzecz godnego traktowania kobiet w reklamie w Polsce
Consumer’s awareness: actions targeted at a respectful treatment of women in advertising in Poland
Autorzy:
Kozłowska, Anna
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa
Słowa kluczowe:
CSR
konsument
kobiety
ISBN, ISSN:
12309427
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1479  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Anna Kozłowska

Opracowanie prezentuje pierwsze próby włączania się polskich konsumentów w dialog z przedsiębiorstwem, dotyczące szczególnej kwestii społecznej, jaką jest naruszanie godności i dyskryminacja kobiet w komunikatach reklamowych. Jednym z podstawowych narzędzi, jakim mogą posługiwać się konsumenci w tym względzie jest wspomniana wcześniej możliwość złożenia skargi do organizacji zajmującej się ochroną praw konsumentów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies