Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Some Methodological Aspects of MOOCS Developing

Tytuł:
Some Methodological Aspects of MOOCS Developing
Autorzy:
Morze, Nataliia
Yakovleva, Olga
Issa, Theodora
Issa, Tomayess
Smyrnova-Trybulska, Eugenia
Borys Grinchenko Kiyv University, Kiyv, Ukraine
Współwytwórcy:
Smyrnova-Trybulska, Eugenia
Borys Grinchenko Kiyv University, Kiyv, Ukraine
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia in Katowice
Słowa kluczowe:
subscription learning
microlearning
peer assessment
MOOCs
IRNet
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788360071960
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/15110  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The authors of this article conducted analyses of some methodological aspects of MOOCs developing, such as microlearning, subscription learning, peer assessment as well as presenting and analysing the research outcomes, research results of a survey conducted among students of several countries within the framework of the European Union project IRNet (www.irnet.us.edu.pl), limitations and future research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies