Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreatywność w zarządzaniu projektami - sprzeczność czy konieczność?

Tytuł:
Kreatywność w zarządzaniu projektami - sprzeczność czy konieczność?
Creativeness in Project Management. Contradiction or Necessity?
Autorzy:
Sońta-Drączkowska, Ewa
Wyrozębski, Paweł
Data publikacji:
2018-05
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza SGH
Słowa kluczowe:
innovation
project management
kreatywność
creativity
zarządzanie projektami
project management methodologies
metodyki zarządzania projektami
Język:
polski
ISBN, ISSN:
12348872
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/15482  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł dyskutuje problematykę kreatywności w kontekście zarządzania projektami. Projekty jako forma organizacji działań są narzędziem wdrażania zmian i innowacji. Badania pokazują, że ilość czasu pracy jaką firmy spędzają realizując projekty koreluje pozytywnie z sukcesem w innowacjach, a z kolei wdrażanie innowacji korelują pozytywnie z sukcesem biznesowym firmy. Artykuł poszukuje odpowiedzi na pytania: Co oznacza kreatywność w zarządzaniu projektami i czy jest ona potrzebna? W jakiego typu projektach może mieć szczególne znaczenie? Jakie narzędzia i techniki pobudzania kreatywności kierownik projektu może zastosować w cyklu życia projektu? Badanie obejmuje przegląd literatury przedmiotu oraz metodyk zarządzani

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

The article discusses the problem of creativeness in the context of project management. Projects, as a form of organising activities are a tool of implementation of changes and innovation. The research shows the amount of working time companies spend on the implementation of projects is positively correlated with innovation success, and the implementation of innovations is positively correlated with the corporate business success. The article seeks a reply to the question: What does creativeness in project management mean, is it necessary? In what sort of projects is it particularly significant? What tools and techniques can a project manager use in the project lifecycle to stimulate creativeness? The study includes the review of literature and methodologies of project management. The organisational ambidexterity theory provides a theoretical framework.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies