Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Development of Educational, Scientific Collaboration and Project Management With IC Tools in Universities

Tytuł:
Development of Educational, Scientific Collaboration and Project Management With IC Tools in Universities
Autorzy:
Liakh, Tеtiana
Kuzminska, Olena
Morze, Nataliia
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Studio NOA for University of Silesia in Katowice
Słowa kluczowe:
cooperation
higher education
competence
postgraduate studies
communication
ICT
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788360071960
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/15502  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the job it is shown the structure of IC-competence of the teacher of higher education. It is offered system approach in forming IC-competence at the university. It is defined the need for university teachers to increase the level of educational, scientific collaboration and project management. It is described the experience of implementation distance learning course for the teachers of the postgraduate studies; course on development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities is described in order to increase their level of IC-competence. The results of reflection and selfevaluation of the participants of pilot training on the distance course are presented. The prospects for further research are described.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies