Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer Preferences, Quality and Safety of Food Purchased by Them

Tytuł:
Consumer Preferences, Quality and Safety of Food Purchased by Them
Preferencje konsumentów, jakość i bezpieczeństwo nabywanej przez nich żywności
Autorzy:
Piotrowska-Puchała, Agnieszka
Data publikacji:
2018-12
Wydawca:
Katedra Zarządzania i Marketingu, Wydział Agrobioinżynierii, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Słowa kluczowe:
bezpieczeństwo żywności
food product
quality
jakość
food safety
produkty żywnościowe
ISBN, ISSN:
9788395302909
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/16419  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano zagadnienia dotyczące jakości oraz bezpieczeństwa żywności z punktu widzenia konsumenta. Przedstawienie opinii konsumentów odnośnie, jakości kupowanych produktów żywnościowych oraz bezpieczeństwa tej żywności to główny cel artykułu. Badania ankietowe zostały przeprowadzone na grupie 150 osób. Dobór próby był celowy. Zastosowywanymi metodami badawczymi była metoda ankietowa i graficzna. Przeprowadzone badania ankietowe przybliżyły stopień znajomości przez konsumentów pojęcia bezpieczna żywność. Uzyskane odpowiedzi pozwoliły poznać miejsca dokonywania zakupu produktów żywnościowych. Miejscami tymi okazały się: sprawdzony sklep, market czy targ. Z przeprowadzonych badań wynika iż badana grupa konsumentów chcą kupować żywność lepszej jakości.

The article presents issues, related to the quality and food safety from the point of view of the consumer. Presenting consumer opinions about the quality of purchased food products and the safety of this food is the main goal of the article. Surveys were conducted on a group of 150 people. The selection of the sample was deliberate. The survey methods used were survey and graphic methods. The surveys carried out have brought closer the degree of consumer awareness of the concept of safe food. Obtained answers allowed to learn about the place of buying food products. These places turned out to be: a proven store, market or market. The research shows that the surveyed groups of consumers want to buy better quality food.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies