Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kryzysy wizerunkowe polskich marek w dobie mediów społecznościowych

Tytuł:
Kryzysy wizerunkowe polskich marek w dobie mediów społecznościowych
Autorzy:
Panasiuk, Aneta
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Akademia Zarządzania (Academy of Management) Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Słowa kluczowe:
zarządzanie kryzysowe
media społecznościowe
kryzys wizerunkowy
Język:
polski
ISBN, ISSN:
2544512X
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/16491  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wraz z rozwojem Internetu ewoluowała również dziedzina marketingu. Obecnie media społecznościowe stanowią jedne z najważniejszych narzędzi kreowania wizerunku marki w sieci. Szereg możliwości, jakie niesie za sobą działalność w social mediach idzie w parze z zagrożeniami, których zbagatelizowanie może doprowadzić markę do poważnego kryzysu wizerunkowego. Artykuł miał na celu przeanalizowanie dwóch przypadków kryzysów w social mediach poprzez zidentyfikowanie przyczyn ich powstania, rozpoznanie działań podjętych przez poszczególne marki w obliczu sytuacji kryzysowej oraz przegląd opinii użytkowników social media. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o metodę case-study na podstawie kryzysów marek Tiger oraz Cropp. Dzięki temu udało się zidentyfikować problemy, jakie przyczyniły się do dysharmonii w funkcjonowaniu wspomnianych marek oraz opracować wnioski, mające na celu wspomóc innych w budowaniu trafnej strategii marketingowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies