Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komizm filmu reklamowego jako praktyka popkultury

Tytuł:
Komizm filmu reklamowego jako praktyka popkultury
Autorzy:
Kulik, Angelika
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
reklama
komizm
film reklamowy
popkultura
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/16752  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca dotyczy zagadnienia komizmu występującego w filmach reklamowych w odniesieniu do popkultury. Przykładami, do których się odniosłam są: Serce i Rozum - Pieprz i sól, Vicks, Poznaj historię Stefana #weekending, Nasivin - MĘSKI KATAR - reklama 30s, Orange na kartę - Kopernik, Teraz Ja Wam Dam RABAT@. Najpierw przeanalizowałam ww. filmy reklamowe pod kątem występującego w nich komizmu: językowego, sytuacyjnego, postaci, złożonego oraz elementarnego. Następnie odniosłam się do wpływu warsztatu filmu – pracy kamery, montażu, scenografii oraz gry aktorskiej – na komizm i zadałam pytanie badawcze: czy warsztat wzmacnia ten efekt, czy go osłabia. Na koniec porównałam ww. filmy reklamowe z ich pierwowzorami z popkultury oraz odniosłam się do zagadnień, takich jak pastisz oraz parodia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies