Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ reklamy telewizyjnej na zdrowie człowieka

Tytuł:
Wpływ reklamy telewizyjnej na zdrowie człowieka
Impact of television advertising on human health
Autorzy:
Kawalec, Paweł
Donesch-Jeżo, Ewa
Rogala, Maciej
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Termedia Publishing House
Słowa kluczowe:
Health Impact Assessment (HIA)
smoking
drugs
sale
health
prescription
direct-to-consumer (DTC)
health promotion
food
health effect
physical activity
advertising
obesity
Język:
polski
ISBN, ISSN:
00114553
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/17013  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the review was to assess the impact of the mass media, especially television, on human health effect. A systematic review of the literature was performed using Medline (accessed through PubMed) as well as the Google Scholar for the period till December 2015. Reports in sources other than the medical information database have also been examined, and the literature included in the identified scientific reports has been hand-searched. The study analyzed the main areas which previously investigated the relationship between advertising and physical activity, smoking, nutrition and diet, as well as the impact of such transfers on the market of drugs and health promotion. The results of the research allowed drawing the conclusion that advertising

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies