Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The library users’ loyalty in the context of the competition on the information service market phenomenon

Tytuł:
The library users’ loyalty in the context of the competition on the information service market phenomenon
Autorzy:
Wojciechowska, Maja
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Vidavnictvo L’vìvs’koї politehniki
Słowa kluczowe:
loyalty of users
libraries’ competition
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9786176073338
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/17482  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article shows the phenomenon of loyalty among the clients (users) of libraries. Definitions of the concept and the beginnings of relation marketing’s creation are presented. The elements influencing the clients’ loyalty and the classification of clients due to the degree of their loyalty are described. In the last part of the article, results of the research concerning the loyalty of library users made by the author are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies