Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwarunkowania wpływające na popularność zdalnego nauczania w polskim szkolnictwie średnim

Tytuł:
Uwarunkowania wpływające na popularność zdalnego nauczania w polskim szkolnictwie średnim
Autorzy:
Polcyn, Jan
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Wydawnictwo Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ"
Słowa kluczowe:
economics of education
ekonomika edukacji
management education
zarządzanie oświatą
economics
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788360561034
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1775  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Praca zawiera charakterystykę głównych ograniczeń wpływających na popularność narzędzi zdalnego nauczania w polskim szkolnictwie średnim. W zakresie tym wskazać należy przede wszystkim: brak dostatecznych kompetencji technicznych wśród nauczycieli, znaczne nakłady pracy na przygotowanie materiałów zdalnego nauczania nie znajdujące odbicia w wynagrodzeniu za pracę oraz brak wsparcia technicznego dla entuzjastów tej formy nauczania. Wzrost popularności metod i narzędzi zdalnego nauczania można osiągnąć poprzez powołanie przynajmniej regionalnych koordynatorów zdalnego nauczania, których rolą byłoby popularyzowanie rozwiązań wspierających zdalne nauczanie, systematyczne szkolenie nauczycieli oraz świadczenie wsparcia technicznego dla nauczycieli stosujących metody zdalnego nauczania w pracy pedagogicznej.

Jan Polcyn

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies