Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu

Tytuł:
Rozdział 6. Media w sytuacji kryzysu
Autorzy:
Grzegorczyk, Adam
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Wyższa Szkoła Promocji
Słowa kluczowe:
sytuacja kryzysowa
komunikacja
PR
media
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1780  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesne media odgrywają rolę daleko wychodzącą poza pierwotne zadanie przekaźnika informacji. Ich zadania w coraz bliższym stopniu pozostają w związku z innymi grupami instytucji i organów społecznych i państwowych. Dlatego też i zmiany zachodzące w strukturze, działalności i funkcjach pełnionych przez media mają swoje źródło w wielu różnych środowiskach: technologicznym, ekonomicznym, społecznym i kulturowym. Zmiany te skutkują w dalszym przyroście znaczenia mediów, w szczególności w perspektywie gospodarki, obdarzając je znaczącym wpływem na rozwój tendencji ekonomicznych, kształtowanie postaw inwestorów, notowania walut i akcji, a w konsekwencji na układ koniunkturalny.

Agnieszka Wiśniewska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies