Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Dialectic of Ignorance in School

Tytuł:
The Dialectic of Ignorance in School
Autorzy:
Babicka-Wirkus, Anna
Rusnak, Monika
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej ; Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Słowa kluczowe:
students’ voice
epistemology of ignorance
dialectic of ignorance
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
24503452
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/17802  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this text is to show the dialectic of ignorance as it functions in school. Based on an example of a real situation of an elementary school pupil ob- served during research, every effort was made to capture the significance of parents’ ignorance, which led to opposing the teacher who, by assumption, is an authority. Thus, paradoxically, ignorance may contribute to subject’s empowerment. Epistemol- ogies of ignorance are also discussed in the text to show different functioning per- spectives of this category in everyday school life.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies