Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internet Public Relations. Polskie realia działań public relations w Sieci

Tytuł:
Internet Public Relations. Polskie realia działań public relations w Sieci
Autorzy:
Kaczmarek-Śliwińska, Monika
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
public relations
PR
komunikacja zewnętrzna
przedsiębiorstwo
transformacja
media relations
komunikowanie się
komunikacja wewnętrzna
kryzys
zarządzanie kryzysowe
internet
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788373652101
02397129
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/1796  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wstęp, zakończenie

Monika Kaczmarek-Śliwińska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies