Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Segmentacja rynków zagranicznych jako determinant konkurencyjności międzynarodowej przedsiębiorstwa

Tytuł:
Segmentacja rynków zagranicznych jako determinant konkurencyjności międzynarodowej przedsiębiorstwa
Autorzy:
Sobczak, Elżbieta
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Słowa kluczowe:
segmentacja rynków zagranicznych
konkurencyjność międzynarodowa przedsiębiorstwa
segmentacja międzynarodowa
strategia marketingowa
Język:
polski
ISBN, ISSN:
18993192
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/19161  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W opracowaniu tym analizie poddano wpływ segmentacji rynków zagranicz- nych na konkurencyjność międzynarodową przedsiębiorstwa. Określono istotę konkurencyjności międzynarodowej oraz segmentacji rynków. Podjęto również problematykę strategii segmentacji oraz efektywności badań segmentacyjnych.

The study provides an analysis of the influence of foreign markets’ segmenta­tion on international competitiveness of an enterprise. The concept of both interna­tional competitiveness and markets’ segmentation has been defined. The problems of segmentation strategy and segmentation research effectiveness have also been touched upon.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies