Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ICT, digital literacy, digital inclusion and media education in Poland

Tytuł:
ICT, digital literacy, digital inclusion and media education in Poland
Autorzy:
Wnęk-Gozdek, Joanna
Wojewodzic, Krzysztof
Mróz, Anna
Tomczyk, Łukasz
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Pedagogical University of Cracow
Słowa kluczowe:
inclusion
learning
media education
Poland
digital literacy
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788395373732
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/19335  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The chapter presents the conditions related to the use of ICT in the didactic process in Polish schools and the phenomenon of e-inclusion. It contains references to the most up-to-date and relevant resources showing how digital media are being used by students and teachers. In this context, the advantages and disadvantages of introducing digital media into Polish education system are discussed. The important part of the text is the presentation of the financial aspects of media pedagogy as well as the challenges concerning the introduction of new didactic methods and means based on the new media.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies