Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How can creative industries positively influence aging and old age?

Tytuł:
How can creative industries positively influence aging and old age?
Jak przemysły kreatywne mogą pozytywnie oddziaływać na starzenie się i starość?
Autorzy:
Klimczuk, Andrzej
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Fundacja ZACZYN
Słowa kluczowe:
starzenie sie
srebrny rynek
polityka publiczna
public policy
brands
silver market
innowacje spoleczne
starość
aging
marki
creative industries
gerontechnologie
social innovation
old age
wizerunek
gerontechnologies
silver economy
image
przemysły kreatywne
cultural industries
przemysły kultury
srebrna gospodarka
marketing
Język:
polski
ISBN, ISSN:
23914203
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/19565  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Some people say that creative industries have little to do with aging and old age. The words "creativity" and "creativity" are increasingly used almost as synonyms for the characteristics of young people and youth as a stage of life. Meanwhile, we all use certain other people-made technologies to perform a variety of daily activities. In addition, regardless of age, we use products developed in the field of craftsmanship, design / design or in the software production sector. Contemporary societies are also faced with an excess of content from, inter alia, from the music, publishing, and film and video industries.

Niektórzy ludzie twierdzą, że przemysły kreatywne mają niewiele wspólnego ze starzeniem się i starością. Słowa „kreatywność” i „twórczość” są coraz częściej stosowane niemal jako synonimy cech ludzi młodych i młodości jako etapu życia. Tymczasem wszyscy korzystamy z pewnych stworzonych przez innych ludzi technologii do wykonywania różnorodnych codziennych czynności. Ponadto bez względu na wiek korzystamy z produktów opracowanych w ramach rzemiosła, wzornictwa/designu lub w sektorze produkcji oprogramowania. Współczesne społeczeństwa mają też do czynienia z nadmiarem treści pochodzących m.in. z branży muzycznej, branży wydawniczej oraz branży filmowej i wideo.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies