Tytuł pozycji:
Dobra Nowina w środkach społecznego przekazu
Treścią niniejszej publikacji jest prezentacja wykorzystania rozmaitych środków komunikacji społecznej w służbie Dobrej Nowiny Jezusa Chrystusa. Zamieszczone tu artykuły są owocem badań autorów, mężczyzn i kobiet, posiadających stopnie i tytuły naukowe, a jednocześnie zaangażowanych w działalność duszpasterską, katechetyczną bądź formacyjną. Autorami są przede wszystkim teolodzy, ale swój wkład w opracowanie publikacji wniosła też osoba zajmująca się językoznawstwem i komunikacją międzyludzką. Wspólne opracowanie jest wyrazem zatroskania autorów o to, by Dobra Nowina Jezusa Chrystusa mogła docierać do jak największej liczby adresatów. W tym zaś pomocne są środki społecznego przekazu, zwłaszcza omówione tu: pismo, radio, telewizja, film, Internet. Czytelnik znajdzie tu zarówno wiele informacji na temat zalet korzystania ze środków społecznego przekazu w duszpasterstwie, jak też uwagi na temat ich niewystarczalności w przekazie doświadczenia religijnego.