Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Istota podejścia sieciowego

Tytuł:
Istota podejścia sieciowego
Autorzy:
Ratajczak-Mrozek, Milena
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Słowa kluczowe:
sieci gospodarcze
kooperacja
współpraca przedsiębiorstw
sieci przedsiębiorstw
relacje
sieci
podejście sieciowe
sieci biznesowe
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/2038  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Milena Ratajczak-Mrozek

Celem artykułu jest przedstawienie istoty i podstawowych założeń dotychczas mało rozpowszechnionego (zwłaszcza w polskiej literaturze przedmiotu) podejścia sieciowego (network approach). W artykule przedstawiono podstawowe założenia podejścia sieciowego oraz dwie koncepcje teoretyczne bezpośrednio związane z tym podejściem – podejście interakcyjne oraz ideę marketingu partnerskiego. Ponadto zaprezentowano różnice pomiędzy ideą sieci biznesowej (zgodną z głównym nurtem badań International Marketing and Purchasing Group) a siecią strategiczną. Na zakończenie zaproponowano własny podział zachowań przedsiębiorstw w aspekcie sieciowym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies