Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście sieciowe do współpracy przedsiębiorstw

Tytuł:
Podejście sieciowe do współpracy przedsiębiorstw
Autorzy:
Ratajczak-Mrozek, Milena
Data publikacji:
2010-08
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Słowa kluczowe:
sieci gospodarcze
kooperacja
współpraca przedsiębiorstw
sieci przedsiębiorstw
relacje
sieci
podejście sieciowe
sieci biznesowe
Język:
polski
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/2040  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie podstawowych założeń leżących u podstaw podejścia sieciowego do współpracy przedsiębiorstw. Sieć biznesowa stanowi zbiór długoterminowych relacji formalnych oraz nieformalnych (bezpośrednich i pośrednich), jakie występują między dwoma lub więcej podmiotami. W artykule zdiagnozowano cechy relacji sieciowych oraz zaprezentowano cztery poziomy analizy współpracy w ramach sieci biznesowej, zgodnie z podejściem sieciowym. Następnie opisano podejście strategiczne do powstawania sieci relacji. Na zakończenie postarano się udzielić odpowiedzi na istotne pytanie, czy w wyniku przyjętych założeń dotyczących podejścia sieciowego do współpracy i w związku z tym sieci biznesowej i sieci strategicznej można mówić o przedsiębiorstwach, które nie mają jakichkolwiek relacji sieciowych?

Milena Ratajczak-Mrozek

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies