Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motywy współpracy przedsiębiorstw z podmiotami zagranicznymi

Tytuł:
Motywy współpracy przedsiębiorstw z podmiotami zagranicznymi
Autorzy:
Ratajczak-Mrozek, Milena
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Słowa kluczowe:
kooperacja z podmiotami zagranicznymi
kooperacja
współpraca przedsiębiorstw
motywy współpracy
sieci
umiędzynarodowienie
internacjonalizacja
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/2043  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Milena Ratajczak-Mrozek

Poszukiwanie nowych źródeł sukcesu rynkowego coraz częściej oznacza odwołanie się do idei współpracy, w tym kooperacji w wymiarze międzynarodowym. W związku z tym pojawia się pytanie, jakie motywy leżą u podstaw współpracy przedsiębiorstw z podmiotami zagranicznymi oraz czy te motywy są odmienne w zależności od postrzeganej przez przedsiębiorstwa własnej pozycji konkurencyjnej – czy przedsiębiorstwa lepsze inaczej postrzegają kooperację od firm gorszych lub podobnych do konkurentów? W artykule przedstawiono analizę tych kwestii prezentując wyniki badań przeprowadzonych wśród 192 przedsiębiorstw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies