Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SPRING. Obudź się na autyzm – efektywny model przedszkolno-terapeutyczny do pracy z dzieckiem autystycznym

Tytuł:
SPRING. Obudź się na autyzm – efektywny model przedszkolno-terapeutyczny do pracy z dzieckiem autystycznym
SPRING Awake to Autism – an Effective Preschool Therapeutic Framework for Working With an Austistic Child
Autorzy:
Markowska, Magdalena
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe WSG
Słowa kluczowe:
terapia
psychologia
wczesne wspomaganie rozwoju
funkcjonowanie społeczne
autyzm
kompetencje społeczne
metoda SPRING
terapia autyzmu
Język:
polski
ISBN, ISSN:
24509760
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/20660  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie założeń modelu przedszkolno-terapeutycznego SPRING i jego wpływu na poprawę funkcjonowania społecznego dzieci ze spektrum autyzmu. Problematyka badawcza koncentruje się na określeniu postępu dzieci ze spektrum autyzmu w strefie funkcjonowania społecznego. Przedstawia również wpływ terapii według modelu SPRING i nabywania przez dzieci umiejętności komunikacyjnych i społecznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies