Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Growth Strategies – Case Study

Tytuł:
Growth Strategies – Case Study
Autorzy:
Żukowska, Joanna
Pindelski, Mikołaj
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Słowa kluczowe:
case study
company
growth
strategies
Język:
angielski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/2160  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Joanna Żukowska

Companies start their business concentrating on the market of the of their closest vicinity. Along with the growth of the enterprise activity on a given market and its saturation with their products, such companies ex-pand the reach of their territory and enter new markets in order to avoid stagnation. The expansion is of local nature at first and subsequently as-sumes the form of regional activity, to offer its products all over the coun-try in the end. For numerous companies this is the final stage of expan-sion, however, some of them do not stop at winning the domestic market, but start to offer their services overseas. Entities whose services or prod-ucts are available almost all over the world are called global companies. Such enterprises must approach the strategy of development, growth and competition in a different way. This paper discusses such issues, present-ing the case study of Google’s strategy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies