Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Content marketing w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Lidl Sp. z o.o.

Tytuł:
Content marketing w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Lidl Sp. z o.o.
Autorzy:
Kiślak, Małgorzata
Szydło, Joanna
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Słowa kluczowe:
content marketing
wizerunek organizacji
Lidl
Język:
polski
ISBN, ISSN:
2544512X
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/21733  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Content marketing jest strategicznym podejściem skoncentrowanym na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno zdefiniowanej grupy odbiorców. Polega przede wszystkim na budowaniu silnych i długotrwałych relacji z klientem. Celem artykułu jest identyfikacja i ocena narzędzi content marketingu wykorzystywanych przez Lidl Sp. z o. o. Przedmiotem badań są opinie klientów Lidla odnośnie do sposobów komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, mających wpływ na kreowanie wizerunku organizacji. W artykule przedstawiono wyniki badań ilościowych, realizowanych za pomocą techniki CAWI (Computer-Assisted Web Interview). Analizowana próba badawcza to 173 osoby. Z badań wysunięto wniosek, że najważniejszymi aspektami wyboru przedsiębiorstwa Lidl spośród konkurencji są: lokalizacja, szeroki asortyment, promocja oraz akcje tematyczne. To właśnie one połączyły obowiązek robienia zakupów z przyjemnością poznawania nowych dań i smaków z dalekich krajów. Komunikacja marketingowa prowadzona przez przedsiębiorstwo Lidl została pozytywnie oceniona. Należy natomiast podkreślić, że grupa klientów sieci dyskontowej jest zróżnicowana, dlatego organizacja powinna dostosować zarówno treści, jak i kanały komunikacji do poszczególnych grup odbiorców

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies