Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corpolect – corporate language analysis. Perspective of communication in management

Tytuł:
Corpolect – corporate language analysis. Perspective of communication in management
Autorzy:
Winnicka-Wejs, Alicja
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej
Słowa kluczowe:
communication
management
corporate language
corpolect
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
2544512X
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/21740  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article deals with the subject of corporate language. It presents the results of the author’s own empirical research conducted among employees of corporations. The analysis and description of the corpolect characteristics were made basing on its most common words and phrases: acronyms, neologisms and neosemantisms, and work titles borrowed from English. Examples of phrases from the specialist language of selected industries, as well as the results of industry and universal word choices of the year were given. Research conclusions were presented from the perspective of communication in management. The article is the effect of the part of the research entitled: "The manifestations, conditions and implications of the non-routine character of a word and image - work performers, organisations".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies