Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kalendarium edukacji zdalnej – co wynika z ministerialnych rozporządzeń

Tytuł:
Kalendarium edukacji zdalnej – co wynika z ministerialnych rozporządzeń
Autorzy:
Całek, Grzegorz
Data publikacji:
2022-12-30
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Słowa kluczowe:
edukacja zdalna
pandemia COVID-19
rozporządzenia MEiN
COVID-19
system edukacji
Język:
polski
ISBN, ISSN:
27204049
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/22292  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł ma charakter porządkujący. Jego celem jest odtworzenie na podstawie rozporządzeń Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Edukacji i Nauki przebiegu edukacji zdalnej w Polsce w okresie pandemii COVID-19, a więc od marca 2020 roku do lutego 2022 roku. Aby to osiągnąć, zostały zidentyfikowane wszystkie rozporządzenia, które zmieniały sposób działalności jednostek systemu edukacji w tym czasie, a na ich podstawie określono, ile dni realnie trwała edukacja zdalna dla poszczególnych grup uczniów, czyli uczniów: klas I–III i IV–VIII szkół podstawowych oraz szkół średnich. Na podstawie zebranych danych możliwe było także określenie częstotliwości zmian w edukacji zdalnej oraz wyprzedzenia, z jakim ukazywały się kolejne rozporządzenia wprowadzające te zmiany.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies