Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Contemporary significance of popular pedagogy

Tytuł:
Contemporary significance of popular pedagogy
Współczesne znaczenie pedagogiki popularnej
Autorzy:
Buzenco, Aurica
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Słowa kluczowe:
education
culture
folklore
popular pedagogy
society
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
23534745
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/23611  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article mirrors the contemporary significance concerning the essence of popular pedagogy and the importance of this science of education for the formation of human personality. The profound democratic transformations in society and the immanent demand for integration in the contemporary world are inextricably linked to the recognition of spiritual renewal through the development of science and the improvement of the entire education system. The arguments evoked in this article attest the need for pedagogical implications in the personal identity development in line with the national culture. The use of folklore for this purpose can bring real benefits for the harmonious personality development in the context of educational partnership.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies