Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wizerunku biblioteki i jej komunikacja z otoczeniem

Tytuł:
Kreowanie wizerunku biblioteki i jej komunikacja z otoczeniem
Autorzy:
Marzęda, Agnieszka
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
Słowa kluczowe:
promocja
komunikacja z otoczeniem
marka
wizerunek biblioteki
marketing elektroniczny
ochrona reputacji
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20811004
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/23745  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono pojęcie kreowania wizerunku biblioteki oraz wybrane metody jej komunikacji z otoczeniem zewnętrznym. Szczególną uwagę zwrócono na komunikację wizualną, która w ostatnich latach odgrywa coraz większą rolę. Uwzględniono także zagadnienie komunikacji elektronicznej oraz ochrony reputacji biblioteki. Zaprezentowano również wyniki analizy dotyczącej widoczności bibliotek w Internecie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies