Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zachowania klientów sektora usług bibliotecznych

Tytuł:
Zachowania klientów sektora usług bibliotecznych
Autorzy:
Wojciechowska, Maja
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP
Słowa kluczowe:
marketing biblioteczny
marketing usług
biblioteki
klienci
ISBN, ISSN:
9788389316820
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/24018  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zdolność do rozpoznawania potrzeb informacyjnych, kulturalnych i społecznych potencjalnych i aktualnych klientów biblioteki oraz umiejętność kształtowania ich zachowań i nawyków, jak również znajomość mechanizmów, które wyznaczają schematy postępowania i podejmowania decyzji są kluczowymi kompetencjami biblioteki w obszarze marketingu. W rozdziale przeanalizowano zagadnienie zachowań klientów sektora usług bibliotecznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies