Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE INTERNET IN THE MARKETING OF THE COMPANY

Tytuł:
THE INTERNET IN THE MARKETING OF THE COMPANY
Internet w działaniach marketingowych firmy
Autorzy:
Czyżycki, Rafał
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Słowa kluczowe:
marketing
marketing indywidualny
marketing masowy
internet
Język:
polski
ISBN, ISSN:
16406818
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/2405  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł porusza nowe podejście zyskujące coraz większe uznanie w działaniach marketingowych firmy. Obecnie udaje się zauważyć odejście od tradycyjnego podejścia, jakim jest marketing masowy na rzecz marketingu indywidualnego. Wykorzystywany jest coraz częściej Internet. Wynika to z odmiennego podejścia firmy do klienta. Obecnie firmy w coraz mniejszym zakresie dążą do zdobywania nowych klientów, a coraz częściej dążą do utrzymania już zdobytych klientów.

Rafał Czyżycki

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies