Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Influence of Artificial Intelligence on Business

Tytuł:
The Influence of Artificial Intelligence on Business
Autorzy:
Mrozek, Jacek Janusz
Całek, Kamil Krzysztof
Pietrzyk-Kowalec, Paulina
Współwytwórcy:
Mrozek, Jacek Janusz
Data publikacji:
2023-11
Wydawca:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Filia w Ełku
Słowa kluczowe:
AI
management
business
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788366760264
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/24189  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artificial Intelligence (AI) has emerged as a transformative technology with the potential to revolutionize various indus-tries, including business. This article aims to provide a com-prehensive examination of the influence of AI on different aspects of business operations, ranging from decision-making processes and customer interactions to supply chain man-agement and workforce optimization. By analyzing the bene-fits, challenges, and future implications of AI in business, we can gain a better understanding of the transformative poten-tial of this technology and its impact on various industries.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies