Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bądźmy tam gdzie oni! Elementy social media marketingu w bibliotece

Tytuł:
Bądźmy tam gdzie oni! Elementy social media marketingu w bibliotece
Autorzy:
Jaskowska, Bozena
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Biblioteka Uniwersytecka im. Jerzego Giedroycia w Białymstoku
Słowa kluczowe:
serwisy społecznościowe
marketing biblioteczny
Język:
polski
ISBN, ISSN:
8374313064
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/2518  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Obecność biblioteki w mediach społecznościowych nie może sprowadzać się jedynie do założenia profilu w serwisie i traktowania go jako przedłużenia tradycyjnej strony WWW. Budowanie zaangażowania, prowadzenie dialogu, oferowanie starych i uruchamianie nowych usług bibliotecznych oraz inicjowanie przekazów marketingu wirusowego – to podstawowe formy aktywności biblioteki w mediach społecznościowych. W referacie omówiono wybrane trendy komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych: profil firmowy, aplikacje użytkowe, serwisy geolokalizacyjne wraz augmented reality, a także gry społecznościowe. Marketing społecznościowy musi być procesem ciągłym, wykorzystującym kreatywność oraz wiedzę o sposobie konsumowania mediów przez pokolenie cyfrowe.

Bozena Jaskowska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies