Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowoczesne formy promocji

Tytuł:
Nowoczesne formy promocji
Autorzy:
Gębarowski, Marcin
Data publikacji:
2007-06
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej
Słowa kluczowe:
ambush marketing
outdoor
product placement
field marketing
reklama podprogowa
promocja
advergaming
ambient media
reklama porównawcza
aromamarketing
event
marketing wirusowy
reklama
desktop marketing
audiomarketing
reklama tranzytowa
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788371994456
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
Linki:
https://open.icm.edu.pl/handle/123456789/2762  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Treści przedstawione w opracowaniu są efektem wieloletnich obserwacji polskiego oraz zagranicznych rynków mediów i reklamy. Na jej podstawie zaprezentowano najbardziej perspektywiczne kierunki rozwoju komunikacji z konsumentami. W podręczniku znalazły się rozważania teoretyczne dotyczące poszczególnych narzędzi promocji, ale zaprezentowano również praktyczne wskazówki odnoszące się do ich zastosowania. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów. Ukazano w nich zróżnicowane formy komunikacji marketingowej, które stosunkowo niedawno pojawiły się w naszym kraju.

Marcin Gębarowski

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies